2017-02-16 16.01.27

Zjutraj imamo sprehod. Po zajtrku si nadenemo čelado in obujemo smučarske čevlje. Pred domom nas pobere avtobus. Potem počakamo gondolo. Smučamo štiri ure. Po smučanju imamo kosilo. Imamo veliko prostega časa. Ob devetih se začnemo tuširati. Ko končamo s tuširanjem si umijemo zobe. Ko smo v posteljah, nam učitelji ugasnejo luči, da lažje zaspimo. Sobe so zelo majhne, ampak smo zadovoljni.

Nelis

Zbudimo se pred sedmo uro. Ob sedmih imamo jutranjo telovadbo ali sprehod. Potem imamo zajtrk, ki je zelo okusen. Ko pridemo nazaj v sobe, se oblečemo v smučarska oblačila in gremo smučat. Po nas pride avtobus in nas odpelje do gondole. Odpeljemo se na smučišče  in začnemo smučati. Proti koncu smučanja sem utrujen, zato me učitelj vzpodbuja.  Ko se vrnemo v dom, se preoblečemo v trenirko in majice. Nato gremo na kosilo. Potem imamo prosti čas. Po prostem času začnemo z raznimi programi. Pred večerjo  v jedilnici igramo družabne igre. Nato imamo večerjo po večerji gremo v sobe in se pripravimo na spanje.

Mitja

Zjutraj se zbudimo bo sedmih. Najprej imamo jutranjo telovadbo, kjer se dokončno zbudimo. Sledi zajtrk in potem končno odidemo na smučišče Vogel. Na Voglu je že dva dni sončno vreme. V popoldanskem času se utrujeni vrnemo v dom, kjer nas dočaka  dobro kosilo. Po kosilu nadaljujemo z dejavnostmi kot so orientacija, tek na smučeh, pohod, … V večernih urah so organizirane družabne igre. Zvečer pa komaj čakamo tuširanje in spanje.

Ardijan

Bil je navaden četrtek. Zbudil nas je gospod Gorišek. Rekel nam je: ,Dobro jutro, vojska!’ Pohiteli smo in se oblekli za jutranjo telovadbo, čeprav se nam ni dalo. Po telovadbi smo prišli v jedilnico in pozajtrkovali. Odpravili smo se na smučišče. Danes je bila gneča in smo dolgo čakali na gondolo. Šli smo na progo Zadnji Vogel. Popoldan smo odšli na daljši pohod v Ukanc. Učiteljica Marija nam je povedala veliko zanimivih stvari o Bohinjskem jezeru. Večer smo zaključili z našim programom ‘CŠOD ima talent’ ter cirkuškimi triki.

Tjaž

(Skupno 129 obiskov, današnjih obiskov 1)