Spoštovani starši!

Za nami je četrti teden dela na daljavo in verjamem, da že vsi komaj čakamo zaključek ostajanja doma, saj so pred nami lepi dnevi in želje otrok in nenazadnje tudi nas sovpadajo z letnim časom.

Najprej naj se zahvalim učencem in Vam, spoštovani starši za požrtvovalno in vestno opravljanje dela z vašimi otroki, kar smo spoznali prav vsi, da ni »mačji kašelj«. Seveda gre tukaj tudi zahvala strokovnim delavcem šole, ki se trudijo po svojih najboljših močeh, da to šolsko leto izpeljemo kolikor se da korektno. Kar 98 % učencev je vključenih in opravlja šolsko delo na daljavo, za preostanek učencev pa urejamo načine in pristope, da se ne bi znašli v podrejenem položaju. Številke in nenazadnje odzivi kažejo na dobro delovanje trikotnika šola-učenec-starš.

V tem štiritedenskem času smo se in se še vedno vsi učimo ter prilagajamo novim situacijam, na katere prav nihče ni bil pripravljeni. Ocenjujem, da smo večino dilem in problemov, na katere smo naleteli, ali ste nas vi nanje opozorili, do neke mere razrešili. Iz pridobljenih informacij s strani učiteljev razredne stopnje, zadeve na razredni stopnji potekajo utečeno in brez večjih težav, ki bi zahtevale širšo obravnavo.

V zadnjem času ste nas starši učencev od 6. do 9. razreda izpostavili oz. opozorili, za kar se seveda zahvaljujemo, na preveliko razpršenost kanalov, aplikacij preko katerih učenci prejemajo naloge, zadolžitve oz. gradivo. Na včerajšnji pedagoški telekonferenci je učiteljski zbor šole sprejel naslednje sklepe:

– razredniki od 6. do 9. razreda ustvarijo enotne oddelčne e-mail naslove in jih posredujejo učencem svojega oddelka, vam starši ter učiteljem. Nekateri ste verjetno že dobili sporočilo.

– Učitelji bodo, od torka, 14. 4. 2020 naprej, vsak dan od 18.00 do 20.00 ure za naslednji dan objavljali gradivo, aktivnosti in naloge oz. napotke, informacije za medij, kanal, konferenco, termine in roke oddaje gradiva v e-učilnico (EAsistenta) in sočasno na razredni mail. Tako bo otrok naslednji dan, ko se bo lotil šolskega dela pogledal v e-učilnico (kar favoriziramo) oz. skupni razredni mail in natančno vedel kaj so njene/njegove obveznosti za ta dan. Na tem mestu še enkrat pozivam vse, ki si niste uspeli urediti dostopa do E-Asistenta zase oz. za otroka, da to uredite. V primeru težav je na voljo telefonska številka E-Asistenta 01 777 33 99 kjer vam bodo priskočili na pomoč.

– Od dejstvu, da se prav tako pojavljajo težave z rokovanjem z IKT opremo, programsko opremo oz. aplikacijami, ki jih učitelji uporabljajo za pouk na daljavo smo se dogovorili, da bo šolski računalnikar 2x tedensko na voljo za vsa vprašanja oz. dileme. Termine in telefonsko številko bomo objavili po praznikih – v torek, 14. 4. 2020.
V upanju, da bodo ti sklepi še nekoliko olajšali delo otrok in posredno tudi vas/nas, ki ste/smo kot starši bili vrženi v to situacijo in jo poskušamo preživeti in otrokom zagotoviti korekten zaključek šolskega leta.

Dovolite, da Vam na koncu v imenu kolektiva OŠ Mihe Pintarja Toleda in seveda tudi svojem imenu, ob prihajajočih praznikih zaželim vse lepo in naj se želja po ponovnem snidenju »v živo« čim hitreje uresniči.

Vse lepo
ravnatelj Sebastjan Kukovec in kolektiv šole

 

 

(Skupno 52 obiskov, današnjih obiskov 1)