V torek, 21. 6. 2022, je pouk v 7.razredih potekal malo drugače. Ker tudi v šolah gremo v korak s časom, smo učence seznanili s postopki obdelave podatkov. Dobljeno znanje bodo lahko uporabili pri pripravi raziskovalnih nalog in seveda tudi v življenju.

Naravoslovni dan je bil razdeljen na štiri dele.

V prvem delu, ki ga je izvajala gospa Majda Zupančič so učenci podatke, ki so jih pridobili s pomočjo anonimne anketo, zbrali v tabelah. Razdelili so se v štiri skupine. Vsaka skupina je določila vodjo, ki je koordiniral delo skupine in predstavil zbrane podatke posamezne ankete. Tako so tudi videli, kako poteka timsko delo v službah.

Anketa je vsebovala štiri vprašanja:

1.V katerem mesecu si se rodil-a?

2.Kaj najraje počnem v prostem času?

3.Koliko ur na dan namenim igranju računalniških igric?

4.Koliko časa na dan porabim za delanje domačih nalog?

V drugem delu , ki ga je izvajala gospa Dragica Slatinšek, so učenci rezultate ankete prikazali s stolpičnimi in krožnimi diagrami. V tretjem delu, ki je potekal v računalniški učilnici, jih je gospod Dejan Zupanc naučil, kako se tabele in diagrame naredi s pomočjo računalniškega programa Excel.

V zadnjem delu pa so učenci pri svojih učiteljicah matematike gospe Veroniki Vivod, Dragici Slatinšek in Majdi Zupančič uredili zapiske naravoslovnega dne, se pogovorili o rezultatih in reševali naloge v delovnem zvezku.

Malo drugačen dan pouka je hitro minil, dobljeno znanje pa bodo učenci lahko uporabili v prihodnosti.

Zapisala: Majda Zupančič

(Skupno 149 obiskov, današnjih obiskov 1)